Dnes je piatok, 21.september 2018, meniny má: Matúš
Čas čítania
menej ako
1 minúta
Zatiaľ prečítané

Sedím, sedíš, sedíme...

marec 30, 2018 - 18:22
Ak máte sedavé zamestnanie, to ešte neznamená, že sa nebudete vôbec hýbať. A ako sa dá prebrať telo k životu rovno na kancelárskej stoličke?

Tip redakcie
1 Aby vás menej bolela chrbtica a krk: Zostaňte sedieť za počítačom a pritom aktívne zapájajte svalstvo chrbta, ramien a tricepsov. Seďte pri tom vzpriamene s lakťami voľne pri tele, pričom predlaktie bude do polovice položené pri klávesnici tak, aby lakťový kĺb tvoril pravý uhol.


2 Určite nepohrdnete pevnými svalmi na bruchu: Zostaňte sedieť vzpriamene, pri výdychu pevne zatiahnite brucho smerom dnu, na pár sekúnd zadržte a s nádychom pomaly uvoľňujte.

Viac sa dozviete v aprílovom čísle Zdravie rodiny, ktoré je práve teraz v predaji.

Nezabudnite hľadať titulku s naším novým logom.

Naše aktivity: 

- - Inzercia - -