Dnes je streda, 26.september 2018, meniny má: Edita
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Na Slovensko prišla svetová značka talianskej prírodnej kozmetiky

september 06, 2018 - 09:16
Dámy, možno mnohé z vás poznáte z dovoleniek v Taliansku či z iných krajín obchody s talianskou prírodnou kozmetikou L’ERBOLARIO. Tak odteraz sa s touto značkou už môžete stretávať aj na Slovensku. Svoju prvú predajňu otvorila v bratislavskom nákupnom centre Avion Shopping Park.

Rodinná značka L’ERBOLARIO, ktorá oslavuje tento roku už 40 rokov svojej existencie, ponúka slovenským zákazníkom viac ako 600 ekologických produktov na prírodnej báze. A práve ekologický rozmer je to, čo výrazne odlišuje značku L'ERBOLARIO od konkurencie. Ochrana životného prostredia je totiž hlavnou filozofiou značky, ktorá má svoje zastúpenie v mnohých krajinách sveta a jej produkty sú oceňované pre svoju jednoduchosť, účinnosť a čistotu.

Príroda na prvom mieste

Značka L’ERBOLARIO bola založená manželmi Francom Bergamaschim a Danielou Villa v roku 1978 v talianskom mestečku Lodi. Vášňou oboch bola už vtedy príroda, ktorou sa inšpirovali pri tvorbe svojich produktov. Liečivé schopnosti lúčnych kvetov, bylín a rastlín, výťažky z ruží, levandule či zimolezu premenili na unikátne parfumy, oleje, mydlá, balzamy či jedinečné vône pre domácnosť. A práve tieto unikátne prípravky sú oddnes dostupné aj slovenským spotrebiteľom.
„Jedinečnosť našich produktov tkvie v ich ekologickom rozmere. Všetky prípravky spájajú v sebe najlepšie bylinkárske metódy s najmodernejším kozmetickým výskumom a podliehajú prísnym kontrolám a testovaniam na Univerzite v Pavii. V našej predajni zákazníkom radi poradíme nielen s výberom pre nich najvhodnejšieho produktu, ktorý môžu otestovať, ale vysvetlíme im aj jeho zloženie a účinky,” hovorí Barbora Balašovová, majiteľka licencie pre značku L’ERBOLARIO na Slovensku, ktorá prevádzkuje aj predajňu v nákupnom centre Avion.

Značka L’ERBOLARIO však nezosobňuje len filozofiu ekológie a ochrany životného prostredia. Spoločnosť sa zasadzuje aj o princípy rovnosti v pracovnom procese, nerealizuje testovanie produktov na zvieratách, pri výrobe využíva energiu z obnoviteľných zdrojov, podporuje projekt 10-tisíc záhrad v Afrike a nezneužíva pracovnú silu v krajinách tretieho sveta. Využíva recyklované a ďalej recyklovateľné obaly, vrátane plastov. V rámci marketingu s ohľadom na životné prostredie nevyužíva príbalové letáky a mnohé, „nezmyselné“ propagačné materiály.

Neodolala ani Helena Krajčiová

Svoje sympatie si táto značka získala aj u herečky Heleny Krajčiovej, ktorá sa stala na Slovensku jej ambasádorkou. “Prírodná kozmetika založená na skutočnom ekologickom princípe je niečo, čo mi je naozaj blízke. Mala som možnosť vyskúšať niektoré produkty a svojím zložením, vôňou a v neposlednom rade aj účinkom sú skutočne jedinečné,” hovorí Helena Krajčiová, ktorú okrem iného oslovila aj línia detskej kozmetiky L’ERBOLARIO. “Ako matka, ktorej záleží aj na zdraví pokožky dieťaťa, musím oceniť najmä rad detskej prírodnej kozmetiky tejto značky,” dodáva Helena.
Predajne L’ERBOLARIO majú aj ďalšie špecifikum. Asistentky nákupu pred očami zákazníka vyhotovia zdarma krásne darčekové balenie s použitím suchých častí kvetov, bylín a lúčnych rastlín, z ktorých boli do produktov použité účinné zložky. Okrem toho predstavuje L’ERBOLARIO každú sezónu novú kvetinovú grafiku, ktorá je z hľadiska vizuálnej identity pre túto značku typická.

Naše aktivity: 

- - Inzercia - -