Dnes je štvrtok, 15.november 2018, meniny má: Leopold
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Ploché bruško po celý rok. Vďaka týmto cvikom

november 06, 2018 - 18:00
Štúdia Bostonskej lekárskej fakulty prišla so závermi, že ak máte obvod pása viac ako 99 cm, vystavujete sa dvojnásobne vyššiemu riziku vzniku rakoviny hrubého čreva.

Množstvo telesného tuku v oblasti bruška kráča ruka v ruke so zdravotnými peripetiami. Ešteže existuje skupina potravín, ktorá s tukom v brušných partiách spoľahlivo zatočí.

Ryby

Ryby, hlavne omega-3 mastné kyseliny, ktoré obsahujú, sú pohonom pre nervový systém človeka a správnu činnosť mozgu. Vďaka melatonínu zabezpečia kľudný spánok, prispievajú k správnej činnosti srdca i vitalite človeka. Bielkoviny zas navodia pocit sýtosti.

Orechy

Malá hrsť orechov denne miesto jedla s vysokým obsahom tukov a sacharidov sa okamžite prejaví na vašej figúre. Orechy sú zásobárňou dobrej nálady, a to pre vysoký podiel horčíka. Príjem tohto minerálu privodí tiež kvalitnejší spánok.

Mlieko

Znalci z Univerzity v Purdue zistili, že ľudia, ktorí denne prijali 1300 až 1400 mg vápnika z mliečnych výrobkov, mali už po 18. mesiacoch menej telesného tuku. Vápnik zohráva dôležitú úlohu pri rozkladaní a ukladaní tuku. Povolená je alternatíva v podobe syra či ovsenej kaše, avšak uvarenej v nízkotučnom alebo odstredenom mlieku.

Bez správnych cvikov to nepôjde

Prebytok telesného tuku, ktorý je uložený pod kožou a pri okolitých orgánoch, spálite správnym cvičením  v kombinácii so zdravou výživou. Začnite preto cielene tónovať pás a zmenšovať bruško, napríklad praktizovaním tohto efektívneho cvičenia.

Exercises to Get a Smaller Waist - Ejercicios para abdomen y cintura

Autor: 
YouTube
Naše video: 

Naše aktivity: 

- - Inzercia - -