Dnes je piatok, 18.október 2019, meniny má: Lukáš
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Telo je váš sluha a nie pán: zamerané na brucho

júl 26, 2019 - 18:00
"Telo je váš sluha a nie pán." Presne tak znie motto motivačnej trénerky, ktorá už 25 rokov pomáha druhým s veľkým úspechom.

Zora Ochodnická. Dynamický typ ženy, ktorá sa nerada vzdáva. Ako sama hovorí, už za totality nemala rada vetu: “Nedá sa”. Možno práve preto je dnes úspešnou osobnou trénerkou a svojpomocne si vytvorila prácu, ktorá sa stala jej poslaním i koníčkom.

  • Spolupracovala so  známymi osobnosťami, medzi inými s hercami , spevákmi, politikmi, úspešnými podnikateľmi, a to nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí.
  • Pomohla viac ako 3000 ľuďom schudnúť a prinavrátiť im tak ich fyzickú a psychickú rovnováhu.
  • Pôsobila v Slovenských médiách, TV a rádiu, kde moderovala vlastné relácie a talk-show.
  • Je autorkou vlastného cvičenia EFEKT, ktoré bolo spolu so špeciálnou technológiou chudnutia úspešne vysielané v reality šou SUPER TELO. Vydala dve DVD cvičenia ZORA EFEKT.
  • Organizuje víkendové Bio Fit  pobyty a týždenné pobyty pri mori ako aj workshopy a rôzne podujatia za účelom zlepšovania životného štýlu.
  • Je vlastníkom špeciálnej technológie, ktorá dokáže reštartovať  metabolizmus tak, že do 6-tich týždňov môžete schudnúť aj 10 kíl bez hladovania a jojo efektu.
  • NIE JE ZÁSTANCA ŽIADNÝCH OMLADZOVACÍCH PROCEDÚR ANI INÝCH PODPORNÝCH LÁTOK NA MLADISTVÝ VZHĽAD, NO NAPRIEK TOMU BY JEJ VEK 52 rokov NIKTO NEHÁDAL.
  • Na základe svojich dlhoročných skúseností a štúdií v zahraničí založila vlastnú značku pre zdravé kĺby a šľachy GOLDEN COLLAGEN bez chémie a umelých prísad.

Cviky na brucho 4 variácie

Milá dámy, viem že sa na vás z každej strany valia rady a články ako správne cvičiť alebo chudnúť. Je ťažko si vybrať. Pokúsim sa vás správne namotivovať, prečo by vám mohli práve moje cviky pomôcť.

Okrem toho, že som cvičenie EFEKT vytvorila už pred 25 timi rokmi, je absolútne nadčasové, schválené primárkou ortopédia, ako aj ženským lekárom a fyzioterapeutmi. Toto cvičenie mi pomohlo udržať si peknú a pevnú postavu aj po dvoch deťoch, a rovnako vyriešilo moje nedávne trápenie s vyskočenými platničkami a natrhnutým svalstvom. Je bezpečné, vhodné pre každú vekovú a váhovú kategóriu a je veľmi jednoduché.

Cviky na priame brušné svalstvo

_mg_3469.jpg

Cviky na priame brušné svalstvo
Foto: 
Ramon Leško

Ľahneme si na chrbát, pokrčíme nohy v kolenách a zodvihneme hlavu a ramená hore tak, aby chrbát ostal na podložke. Jednu ruku si založíme za hlavu aby sme si nenamáhali krčnú chrbticu a druhú vystrieme vedľa tela. Začneme pohybovať telo hore a dolu v rozmedzí len niekoľkých centimetrov. Netrháme hlavou ale snažíme sa urobiť pohyb pomocou brušných svalov. Cvik urobíme 20 x.

_mg_3475.jpg

Cviky na priame brušné svalstvo
Foto: 
Ramon Leško

Teraz po krátkej pauze v rovnakej polohe predpažíme aj druhú ruku, čo zaťaží viac brušné svaly a ten istý pohyb robíme hore dolu bez trhania hlavy tak isto 20x.

_mg_3477.jpg

Cviky na priame brušné svalstvo
Foto: 
Ramon Leško

Ďalší variant bude prednožená ľavá noha s rovnakým počtom 20x hore dolu a to isté aj s pravou nohou 20x. Ruky ostávajú predpažené ale v prípade bolesti v krku si jednu ruku môžete založiť za hlavu.

_mg_3486.jpg

Cviky na priame brušné svalstvo
Foto: 
Ramon Leško

Po krátkej pauze prednožíme obidve nohy a s predpaženými rukami urobíme opäť 20 opakovaní.

Ak si tieto cviky zopakujete viac krát cez týždeň tak vám garantujem viditeľné zmeny na brušných svaloch a pokiaľ ich ešte nevidno kvôli prebytočným tukom, tak ich aspoň rýchlejšie spálite.

Teším sa na vás nabudúce, kde si precvičíme stehná do plaviek --

Vaša Zora Ochodnická- motivačná trénerka www.zora.sk zora@zora.sk

- - Inzercia - -