Dnes je piatok, 20.september 2019, meniny má: Ľuboslav, Ľuboslava
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Telo je váš sluha a nie váš pán - ramená, hruď

júl 19, 2019 - 18:00
Dekolt je súčasťou ženskej estetiky. Staráme sa o ňho rôznymi spôsobmi. Najlepší a najbezpečnejší je však vo forme cvičenia. Nie je to nič zložité a pravidelnosťou môžete zvýrazniť partie hrude tak, aby ste sa prirodzene bez drastických zásahov cítili lepšie.

Týchto pár cvikov je určených práve na túto partiu a stačí na ne 10 až 15 minút denne:

Ak vás však trápi celé telo a nie a nie ho dať dokopy za krátky čas, napíšte mi na zora@zora.sk a rada vám v tom pomôžem aj  na diaľku.

Nasledujúci cvik je zameraný na zadnú stranu rúk- triceps a hruď. Ľahnite si na bok, držte nohy spolu a vrchnú ruku si položte pred seba tak aby dlaň bola pri spodnom ramene a lakeť smeroval hore. Druhú ruku položte na pás. Teraz začnite telom pohybovať hore a dolu tak, že sa dvíhate pomocou predloženej ruky. Dbajte, aby vám nohy stále ostávali na zemi a nedvíhali sa. Pomôže tlak chodidiel na podložku. Urobte cvik 15 x na každú stranu.

Po krátkej prestávke len preložte ruku, ktorá držala pás, za hlavu a cvik opakujte teraz už s väčšou záťažou tela 15 x tak isto na každú stranu.

Tento cvik je zameraný na pekné ramená a zadnú stranu rúk- triceps. Sadnite si na podložku s rovnými nohami, ruky položte na chrbát prstami smerom k telu a zodvihnite čo najvyššie zadok od zeme.

Teraz začnite čo najviac krčiť ruky v lakťoch tak, že pocítite ako vám telo klesá  dolu a zároveň sa dvíha hore. Tento pohyb robíte výlučne krčením rúk v lakťoch a nie spúšťaním zadku dole a hore. Cvik zopakujte 10 x a po krátkej pauze ho môžete zopakovať pre lepší výsledok.

Nasledujúci cvik je zameraný na hruď- lepší dekolt a ramená. Volá sa polovičný alebo ženský klik. Kľakneme si na kolená a oprime sa vpredu o ruky tak, že dlane sú celé na podložke s prstami smerom dopredu. Pritlačíme lakte k telu.

Teraz znížime telo čo najviac smerom dole pomocou skrčenia rúk v lakťoch, bez toho aby smerovali do strán. Stále sa ich snažíte držať tesne pri tele. Pohybujete telom hore a dolu výhradne pomocou krčenia rúk v lakťoch. Cvik zopakujete 10 x a po krátkej pauze si ho môžete zopakovať pre lepší výsledok.

Ak pociťujete nepríjemné pichanie v lakťoch , je to znak, že vám v tele chýba kolagén, ktorý tvorí až 70 % pokožky, šliach a väziva. Po 25 -tom roku sa produkcia kolagénu v tele znižuje a pri 40-tke úplne zaniká jeho tvorba.

Najlepším a najbezpečnejším riešením je dostať ho do tela tak, aby sa metabolizoval v žalúdku a dostal čím rýchlejšie tam, kde ho najviac telo potrebuje. Vedľajší účinok môjho vlastného kolagénu sú krajšie vlasy, nechty a pokožka-- Môj kolagén nemá žiadne éčka, prídavné látky ani umelé sladidlá. Prečítajte si o ňom viac a objednajte si ho ešte dnes na : www.zora.sk

- - Inzercia - -