Dnes je streda, 14.november 2018, meniny má: Irma
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Nemusíte tráviť hodiny v posilňovni! Zacvičte si doma pomocou týchto krátkych, účinných zostáv

august 16, 2018 - 14:55
,,Na to, aby sme dobre vyzerali, netreba tráviť nespočetné hodiny v posilňovniach či umárať sa vyčerpávajúcim tréningom," hovorí fitness trénerka ZORA OCHODNICKA, s ktorou sme pre vás pripravili sériu cvikov pre vaše telo. Zacvičte si v pohodlí domova, vyformujte si postavu a cíťte sa lepšie!

Telo potrebuje pravidelnosť a presnosť

,,Zdôrazňujem krátke, účinné zostavy zamerané na telo. Moje cvičenie ZORA EFEKT pomohlo už nejednej žene aj mužovi, ktorým sa buď nechcelo chodiť do posilňovní alebo zo zdravotných dôvodov nemohli. Cvičenia na tento týždeň posilňujú hruď, paže, brucho, nohy, chrbát a zadok."

Polovičný klik - 15 x hore a dolu

Kľakneme si na podložku tak, aby sme mali na nej priehlavky. Oprieme sa vpredu o ruky, prsty nasmerujeme dopredu a lakte pritlačíme k telu, ktoré je šikmo k podložke.
Robíme pohyby telom dolu a hore tak, aby sme sa prsiami dotkli zeme a aby sme mali lakte stále vedľa tela.

Statický cvik na celé telo - 10 x každou nohou

Oprieme sa o vystreté ruky a nohy. Spevníme telo a podsadíme panvu. Začneme striedavo čo najvyššie zanožovať jednu aj druhú nohu bez toho, aby sa telo pohlo a noha skrčila v kolene. Cvik urobíme na každú nohu 10-krát .

Cvik na brušné svalstvo - 15 x

Ľahneme si na podložku, nohy ohneme v kolenách a chytíme sa obidvoma rukami vnútorných strán stehien. Pomocou rúk zodvihneme hlavu a ramená od podložky tak, aby sme mali celý chrbát pritlačený na podložke. Prednožíme obidve nohy tak, aby boli šikmo k podložke a ruky dáme vedľa tela. Začneme sa pohybovať v rozmedzí 5 cm hore a dolu. Pravidelne dýchame.



Naše aktivity: 

- - Inzercia - -