Dnes je streda, 19.september 2018, meniny má: Konštantín
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Jar sa začala – aspoň na internete

marec 14, 2014 - 12:45
Zima nás tohto roku nezvyčajne prekvapila. Oproti minuloročnej, počas ktorej sme si užili snehu veľa a dlho sa tohtoročná skončila veľmi skoro. Už v polovici februára ľudia viac premýšľali nad horskými bicyklami než lyžiarskymi súpravami. O jarných nákupoch teda začali uvažovať o niečo skôr ako obyčajne.
Bicykle verzus mobily 
Z posledného zimného sa mesiac preklopil na prvý jarný. Aj na internete sa ľudia začali orientovať na produkty spojené s jarnými nákupmi, predovšetkým určenými pre šport a relax. Už počas prvého jarného týždňa na internete vzrástol záujem o detské a horské bicykle – typických predstaviteľov jarnej sezóny.
 
Beh = módny hit nielen na ihrisku
V ostatnom období sa medzi rekreačnými športovcami rozmohol trend behania. S aktívnymi a rekreačnými bežcami sa stretávame dnes už všade. Popularitu najprirodzenejšieho druhu pohybu je preto možné vidieť nielen na bežeckých okruhoch, v parkoch a promenádach, ale aj na výrazne zvýšenom záujme o pomôcky pre bežcov, predovšetkým o dámske tenisky. Oproti minulému roku dopyt po bežeckých teniskách značky Nike narástol o viac ako 100%.
 
Prezúvame a presúvame
Kým v jesenných mesiacoch pozorujeme zvýšený záujem o zimné pneumatiky, začiatkom marca sa ľudia orientujú na letné. Popularita je obyčajne nemenná a každoročne je prezeranie zhruba na rovnakej úrovni. To nemožno povedať o športových kočíkoch, ktoré sa tohto roku tešia väčšej obľube ako vlani, ich prezeranosť stúpla o takmer 74 %.
 
Z domu do záhrady
V jarných mesiacoch sa rovnako často stretávame s rastúcim záujmom o produkty spojené s prácou v záhrade a domácim relaxom. Okrem aktívneho odpočinku pri športe si ľudia doprajú aj oddych vo vlastnej záhrade. Top produktmi zo sekcie „dom byt a záhrada“ bol začiatkom jari najmä záhradný nábytok, ktorého prezeranosť oproti minulému roku stúpla o viac ako 200 %. Zvýšený dopyt badať aj po detských preliezačkách a šmýkačkách, ktorých popularita oproti minulému roku markantne stúpla. Rovnaký trend sme zaznamenali aj pri trampolínach, kde prezeranosť stúpla o viac ako 90 %, a detských odrážadlách, ktoré zaujali o 30 % viac užívateľov Pricemanie ako vlani.
 
Na chvoste TOP 20 najprezeranejších produktov na Pricemania.sk vidíme sezónne produkty ako interiérové maliarske farby či stacionárne bicykle a rotopedy. Pred nimi sa podobne ako v prípade mobilných telefónov nachádzajú aj celoročne vyhľadávané kávovary.
 
Zdroj a foto: Pricemania

- - Inzercia - -