Dnes je utorok, 20.november 2018, meniny má: Félix
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Showroom spoločnosti DANUBIASERVICE poskytuje kvalitné služby už viac ako rok!

december 15, 2015 - 11:27
Spoločnosť DANUBIASERVICE predstavila minulý rok v máji úplne nové predajné a servisné priestory v Bratislave. Ide o prvý kompletne nový showroom podľa nového dizajnového konceptu značky ŠKODA na Slovensku. DANUBIASERVICE tak mala možnosť svoje služby prezentovať v modernejšej a atraktívnejšej forme spolu s rozšírenou modelovou paletou áut značky ŠKODA a zákazníkom poskytovať nadštandardný servis.
Autorizovaný predajný a servisný partner ŠKODA a spoločnosť DANUBIASERVICE predstavili v Bratislave prvé kompletne nové predajné a servisné priestory v súlade s novou korporátnou identitou značky. Ide o jeden z prvých pilotných projektov modernizácie showroomov značky ŠKODA v Európe. „Teší nás, že sme prvý na Slovensku, ktorý ponúkame nové modely a služby v novovybudovaných priestoroch. DANUBIASERVICE dostala  svoju novu tvár – jej ekonomickú a personálnu stabilitu, dosahované kvalitatívne a kvantitatívne výsledky, moderné technologické vybavenie, atď. dnes reprezentuje navonok aj mohutný a moderný showroom. Samozrejme nechceme hovoriť len o zmene vizuálnej stránky, zamerali sme sa aj na prepracovanie procesov.“ povedal Ing. Peter Bitara, riaditeľ spoločnosti DANUBIASERVICE, a.s.
 
Spoločnosti DANUBIASERVICE a jej partnerovi ŠKODA sa v nových priestoroch darí. Svedčí o tom aj zvýšený predaj automobilov značky ŠKODA. „Nové modely zaznamenávajú výbornú odozvu u zákazníkov a úspešne napreduje aj modernizácia našej predajnej a servisnej siete. Priestory spoločnosti DANUBIASERVICE sú toho jasným dôkazom a dokonale odzrkadľujú hodnoty a kvalitu značky ŠKODA." povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. Zároveň dodal, že je presvedčený, že zákazníkov oslovil práve nový showroom.
 
 
Dizajnový jazyk architektúry vychádza z rovnakého princípu, ako jasné línie súčasných vozidiel českej automobilky, a podporuje priamy kontakt so zákazníkom. Rovno za vstupom je umiestnená kounikačná stena a pre servisnú časť bol vybudovaný moderný aktívny príjem, aby mal zákazník priamy kontakt so servisným konzultantom. Ten mu ukáže základné diagnostické ukazovatele a zabezpečí obhliadku auta. Priestor aktívneho príjmu je napojený priamo na showroom presklenými stenami, pričom akusticky je oddelený. 
 
Napriek tomu, že má showroom spoločnosti DANUBIASERVICE v Bratislave výstavnú plochu 420 metrov štvorcových (pre 14 vystavovaných vozidiel), objekt bol koncipovaný ako nízkoenergetický.
 
Prečo bolo dôležité vytvorenie spomínaného showroomu? 
 
Showroom je miestom prvého kontaktu zákazníka so značkou ŠKODA a dizajn budovy umocňuje odkaz značky. Je vytvorený jej produktmi, službami, pracovníkmi a komunikáciou. Modernizácia a redizajn showroomov odráža základné hodnoty spoločnosti a umožňuje naplno využiť povesť a odkaz značky ŠKODA. 
 

- - Inzercia - -