Dnes je streda, 28.október 2020, meniny má: Dobromila
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Imunitu podporíme aj znížením nadváhy

august 27, 2020 - 14:00
Veľmi podstatnú časť dobre imunity tvorí okrem cvičenia, vyváženej stravy a vitamínov aj optimálna váha. Všetko, čo je navyše, zaťažuje organizmus. Mierna nadváha spôsobuje únavu, frustrovanosť z nedosiahnutého cieľa, otrávenosť, zlú náladu, bolesti hlavy a iné.

Okrem toho, všetky prebytočné tuky uskladňujú viac odpadu, ktorý čím viac sa v tele hromadí, tým je viac zaťažované. Baktérie, ktoré prežívajú hlavne vďaka cukru, vylučujú odpad, ktorý je toxický. Časť z neho sa vylúči, ale väčšina ostáva v tukových bunkách. Väčšia nadváha sa podpisuje už pod začínajúce civilizačné choroby. Tu je vôľa oveľa menšia pretože každá choroba odoberá množstvo energie. Naviac telo je ťažšie a tak je niekedy náročnejšie ho rozhýbať. NIKDY však nie je neskoro!

Ako by sa vám páčila príprava jedla, ktorá zaberie denne pár minút a po ktorej budete úplne sýte a spokojné? A Ktorá vám zaručí chudnutie o akom snívate? Nemusíte počítať ani kalórie ani kilo jouly. Nemusíte vážiť jedlo a dodržiavať presný čas jedenia. Nemusíte sa obmedzovať v jedení ani večer. Nemusíte nakupovať špeciálne a drahé potraviny. Nemusíte jesť to čo nemáte radi. Konečne schudnete s pásu aj 5 až 10 cm za týždeň. Bude vám fungovať hlava, budete cítiť obrovský príval energie, lepšie zaspíte a budete sa cítiť veľmi sebavedomo. Vaše okolie si to začne veľmi skoro všímať a nevychádzať s úžasu. Budete sa sebe viac páčiť a budete sa cítiť viac milované. Získajte ohromný pocit s chudšieho tela a doprajte si nakupovanie menšieho čísla už do pár týždňov. Ušetrite čas a peniaze na veci ktoré vás nedovedú tam kam naozaj chcete. Zistite viac o Reštarte metabolizmu na www.zora.sk

janka_pred_a_po.jpg

Foto: 
Archív Z.O.

TRI V JEDNOM

Nasledujúci cvik posilňuje oblasť brucha, zmenšuje žalúdok a pri bolestiach chrbta. 

Má štyri fázy a začína od najľahšej až po najťažšiu.

_mg_3469.jpg

Foto: 
Archív Z.O.

Ľahnite si na chrbát, ohnite nohy v kolenách, jednu ruku predpažte a druhú zapažte za hlavu aby ste si na začiatok uľahčili cvik. Zodvihnite hlavu a plecia a pozerajte sa dohora. Urobte mierny netrhavý pohyb vrchnou časťou tela hore a dolu 20x. Potom si oddýchnite.

_mg_3475.jpg

Foto: 
Archív Z.O.

Ďalší variant je obdobný s tým, že obidve ruky predpažíte. Cvik zopakujte 20 x . Dýchajte prirodzene, najlepšie je však nadychovať sa keď ste dolu a pri zdvihu vydýchnuť.

_mg_3477.jpg

Foto: 
Archív Z.O.

Po krátkej prestávke k predpaženým rukám pridajte aj jednu vystretú nohu a robte pohyb hore a dolu 20 x. Znova si oddýchnite.

_mg_3486.jpg

Foto: 
Archív Z.O.

Pri tomto variante už máte obidve nohy prednožené a ruky predpažené. Dbajte hlavne na to, aby ste sa neprehýnali v páse, ale tlačili každý stavec chrbta k podložke. Zabránite tak nesprávnemu cvičeniu, ktoré by mohlo spôsobiť bolesti chrbta. Tak isto tým aj zintenzívnite tlak na brušné svaly.

Želám veľa chuti do premeny a budovania vašej imunity, ktorá je v dnešných pohnutých časoch najdôležitejšia. Viac na www.zora.sk alebo mi priamo píšte na  zora@zora.sk

_mg_3477.jpg

Foto: 
Archív Z.O.

- - Inzercia - -