Dnes je sobota, 28.november 2020, meniny má: Henrieta
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Zdravé cviky na chrbát

november 07, 2020 - 11:30
Zora Ochodnická motivačná trénerka a poradkyňa v oblasti zdravého životného štýlu: "Okrem cvičenia si doprajte aj pestrú a výživnú stravu a nezabudnite ani na výživové doplnky t.j. vitamíny a minerály."

SOM SUPER HYPER PRENÁŠAČ ZDRAVÉHO ŽIVOTNÉHO ŠTÝLU, UKÁŽKOVEJ IMUNITY A NEOTRASITEĽNÉHO POZITÍVNEHO MYSLENIAA ROZŠIRUJEM TO VŠADE KAM PRÍDEM. CHCETE PATRIŤ AJ VY DO TEJTO „ RIZIKOVEJ SKUPINY“? TAK SA PRIDAJTE KU MNE A UROBTE NIEČO PRE SVOJU IMUNITU.

GOLDEN MULTI VITAMINERÁL forte je vysoko kvalitný výživový doplnok určený pre každého. Hlavne však pre ľudí z vyššou fyzickou a psychickou záťažou a dospievajúcu mládež. 

Podporuje imunitu, stavbu kostí a kĺbov, nervovú sústavu

 upravuje metabolizmus

zlepšuje funkciu mozgu

aktivuje hormonálny systém

vyživuje svaly a krvotvorbu

zlepšuje kvalitu pokožky, vlasov a nechtov

detoxikuje telo

potláča svalové a nervové kŕče

znižuje stres, dodáva energiu a zlepšuje spánok. 

nájdete ho na www.zora.sk

a keď už budete robiť objednávku vitamínov, porozmýšľajte, či si nepotrebujete doplniť zásoby kolagénu. Tak dôležitej súčasti kĺbov, šliach, nechtov, pokožky a vlasov.

Zdravý chrbát

Určite mi dáte za pravdu, že zdravý a pevný chrbát je základ základov na správne fungovanie celého pohybového aparátu. Ak s ním nie je niečo v poriadku, následky sú rôzne, od drobných tuhnutí v bedrovej oblasti až po pichavé a neúnosné bolesti, ktoré končia niekedy až tragicky. Správnymi cvikmi si vieme pomôcť hlavne z hľadiska prevencie ale aj primárnej liečby. 

Nasledujúci cvik môžete robiť ako v prírode, tak aj doma. Cvik je dobrý nie len na posilnenie chrbtovej časti ale aj stehien a panvového dna. Je dokonca vhodný už aj vtedy, ak sa v dôsledku nepriaznivého vychýlenia platničky zacvikli nervy- ľudovo seknutie. Oprite sa  o pevnú oporu- stenu, strom tak, aby ste mali stehná v pravom uhle s lýtkami. Snažte sa pritlačiť čo najväčšiu časť celej chrbtice o oporu. Ramená pritlačte tak isto k opore ako aj hlavu. Nezakláňajte ju. Ak vám ťahá v niektorých bodoch svaly, nevadí, znamená to len že ich máte poskracované a častým cvičením sa natiahnu. Skúste v tejto polohe vydržať aspoň 2 minúty. Optimálne by bolo dostať sa na 5 minút v jednom kuse. 

 

Ak by vám bolo dlho, tak sa môžete medzitým aj napiť. Voda slúži ako energia a pri tomto cviku sa vyčerpávate, aj keď pozitívne. Po krátkej prestávke sa môžete k cviku vrátiť a dať si ďalšiu päťminútovku.

Nasledujúci cvik je pre pokročilých a zasahuje aj do spodnej časti brušných svalov a celých stehien. V rovnakej polohe prednožte jednu nohu a vydržte nejaký čas. Ten istý  potom vydržte aj s druhou nohou. 

Okrem zdravotných účinkov majú tieto cviky okamžitý posilňovací efekt ako na chrbát, brucho a stehná.

Je veľa vecí, ktoré môžete urobiť pre svoje telo, aby vám lepšie fungovalo a bolo krajšie. Ale ktorá je vaša správna cesta? Možno táto:

Telo je Váš sluha a nie Váš pán!

 

Milé dámy, čo by ste volili? Dokonalú dlhodobú imunitu alebo len dočasnú ochranu? Ak ste sa rozhodli pre prvú alternatívu, zacvičte si so mnou a posilnite imunitu správnymi vitamínmi bez cukru a chémie. Nájdete ich na www.zora.sk

 

- - Inzercia - -