Dnes je streda, 18.máj 2022, meniny má: Viola
1 minúta
Zatiaľ prečítané

Vedci objavili ôsmy kontinent, objavte ho v sebe aj vy

december 29, 2021 - 16:00
Skupina geológov si získala titulky novín, keď v roku 2017 oznámili objav Zealandie, ôsmeho kontinentu. Šlo o obrovský kus zeme s rozlohou 4.9 miliónov kilometrov štvorcových- predstavte si to ako šesťkrát Madagaskar. Zamyslite sa s nami nad paralelou medzi vedeckým objavom a tým, čo sa skrýva v ľudskej duši.
Foto:
shutterstock

Hoci svetové encyklopédie a mapy doteraz stále pracovali so siedmimi kontinentmi, vedecký tím sebavedomo informoval svet, že šlo o chybu. Posledný prídavok, Zealandia trhá rekordy ako najmenší, najtenší a najmladší kontinent na svete. Až 94% sa nachádza pod vodou a iba niekoľko ostrovov si prerazilo cestu z morských hlbín na zemský povrch, napríklad Nový Zéland.

Predstavte si, keď je možný takýto objav svetovými vedcami, čo všetko môžete objaviť sami v sebe a v hlbinách svojej duše.

dizajn_bez_nazvu_2.png

Vedci objavili ôsmy kontinent, objavte ho v sebe aj vy
Foto:
shutterstock

Nazrite do svojho vnútra a pracujte s tým, čo sa tam skrýva. Staré krivdy, traumy a strachy môžu byť príčinou problémov, ktoré sa predrali na fyzický povrch, tak ako sa ostrovy Zealandie predrali z hlbín oceánu. Príčinu fyzických problémov najčastejšie nájdeme práve v skrytých zákutiach našej duše.

Nepodceňujme to a inšpirujme sa príbehom o Zealandii, ktorý nám ponúkla sama príroda. Čo sa v nás skrýva a čo sa z toho môžeme naučiť?

- - Inzercia - -